10 תשובות
כמה ימיפ זה לא בריא
נוער זה 7-9
נוער זה 7-9
אי אפשר לישון כמה ימים, המינימום הכי הרבה שעות שאפשר לישון זה 17-15 שעות שזה כבר מוגזם.
וזה שעות שינה של תינוק בן 0-3 / 11-4 חודשים.
וזה שעות שינה של תינוק בן 0-3 / 11-4 חודשים.
שואל השאלה:
נו אז איך ישנים 14 שעות ?
נו אז איך ישנים 14 שעות ?
אנונימית
לא צריך לישון כ"כ הרבה שעות, זה לא בריא.
בת כמה את, אני יגיד לך כמה שעות שינה את צריכה לישון ביום.
בת כמה את, אני יגיד לך כמה שעות שינה את צריכה לישון ביום.
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה לישון הרבה כי לא בא לי להיות ערה. לא בא לי להרגיש, אפשר לדעת איך עושים את זה כמה שיותר? בבקשה נו
אני פשוט רוצה לישון הרבה כי לא בא לי להיות ערה. לא בא לי להרגיש, אפשר לדעת איך עושים את זה כמה שיותר? בבקשה נו
אנונימית
את בורחת מהמציאות, אפשר להרגיש שעובר עלייך תקופה לא פשוטה .. והרגשתי את הכאב שלך בתשובה שלך .. בן אדם נורמלי לי ירצה לישון הרבה שעות ללא סיבה. והסיבה שלך זה לברוח מהמציאות, לשכוח מהכול, לא להיות קיימת. וזה לא הפיתרון.
אני מתחנן, שפכי לי את ליבך.
אני אנסה לעזור לך. ולתת לך כתף תומכת.
אני אנסה לעזור לך. ולתת לך כתף תומכת.
את יכולה לתת לי צ'אנס ... בשבילי .. :) ?
שואל השאלה:
תודה שאכפת לך, זה קצת מסובך וארוך אין לי כח כל כך... תודה שוב :)
תודה שאכפת לך, זה קצת מסובך וארוך אין לי כח כל כך... תודה שוב :)
אנונימית
ברור שאכפת לי, את בטוחה שלא תרצי לספר לי ..? אין לי בעיה לקרוא הרבה, ולשמוע את כל מה שיושב בליבך כי לשמור בבטן זה לא פשוט... אני באמת כאן בשביל לתת לך אוזן קשבת, אבל אם את לא רוצה לספר לי את לא חייבת לספר אני לא כופה אלייך חלילה. זו זכותך המלאה ואני לא ילחץ עלייך. אני כאן רק בשביל לעזור.
תדעי לך ואם את משנה את דעתך ...
אני תמיד כאן בפרטי בשבילך, אפילו כאן פה בתגובות. ועוד משהו קטן ממני, תדעי לך שאת חזקה נפשית אפילו שאני לא מכיר אותך תדעי לך אבל .. שלברוח מהמציאות זה לא הפיתרון.
אני מאמין שאת אישה/ילדה/נערה. חזקה.
ואל תשיברי אף פעם. כי בסוף את תצחקי על העבר שלך. לכולנו יש תקופות לא פשוטות וזה בסדר, קחי את כל הזמן בעולם בשביל להחלים תישתי משהו חם/קר תנוחי תצפי בסידרה שאת אוהבת בטלוויזיה תרגישי הכי מלכה.
תאכלי חטיף או משהו שאת אוהבת.
אפילו אם את ממש מרגישה צורך עז לישון תנוחי במיטה אם איזו מוזיקה טובה שאת אוהבת זה מרגיע ונותן תחושה יותר טובה.
אני לא יחפור לך יותר מידי .. כי אני לא רוצה להעיק אלייך חלילה.. אם הגעת עד לכאן וקראת הכול, אני ממש אבל ממש מודה לך ומערייך, וזה לא מובן מאליו בכלל.
תדעי לך ואם את משנה את דעתך ...
אני תמיד כאן בפרטי בשבילך, אפילו כאן פה בתגובות. ועוד משהו קטן ממני, תדעי לך שאת חזקה נפשית אפילו שאני לא מכיר אותך תדעי לך אבל .. שלברוח מהמציאות זה לא הפיתרון.
אני מאמין שאת אישה/ילדה/נערה. חזקה.
ואל תשיברי אף פעם. כי בסוף את תצחקי על העבר שלך. לכולנו יש תקופות לא פשוטות וזה בסדר, קחי את כל הזמן בעולם בשביל להחלים תישתי משהו חם/קר תנוחי תצפי בסידרה שאת אוהבת בטלוויזיה תרגישי הכי מלכה.
תאכלי חטיף או משהו שאת אוהבת.
אפילו אם את ממש מרגישה צורך עז לישון תנוחי במיטה אם איזו מוזיקה טובה שאת אוהבת זה מרגיע ונותן תחושה יותר טובה.
אני לא יחפור לך יותר מידי .. כי אני לא רוצה להעיק אלייך חלילה.. אם הגעת עד לכאן וקראת הכול, אני ממש אבל ממש מודה לך ומערייך, וזה לא מובן מאליו בכלל.
באותו הנושא: