7 תשובות
תנסה לסדר ואם לא עובד אז תכתוב למוכר
הם לא נדלקים כי אתה צריך סוללות אם דיברת על זה שהם לא נדלקים מהשלט
אם זה לא קשור כנראה לא חיברת אותם לחשמל או משהו..
שואל השאלה:
סוללות רגילות? כי השלט דק ממש פחות מסנטימר עובי.. איך סוללות?
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי לדים בחר והם לא פועלים עם סוללות
אנונימי
איך הם פועלים בלי?
גם לי יש את השלט הזה וצריך סוללות בשבילו
שואל השאלה:
זה מחובר לחשמל עם כבל usb וישר ממו מדביקים את הלדים
אנונימי
מה הקשר
גם אצלי הלדים מחוברים לחשמל
אתה צריך סוללות בשלט כדי שהם יעבדו