5 תשובות
זה טוב
זה טובב
אווהוו ברור שזה טוב!!! אין לך קצב למידה איטי בכלל
זה בסדר אבל את צריכה לשנן את מה שלמדת
שואל השאלה:
^ברור שאני משננת
^ברור שאני משננת
אנונימית
באותו הנושא: