9 תשובות
זה בסדר
הכל טוב. בהתחלה הוא לא סדיר.
לא צריך שום רופא
זה בסדר לגמרי הוא לא סדיר בהתחלה אבל גם בלי קשר יש בנות שמקבלות לשלוש ימים ויש כאלה לשבועיים זה משתנה מאחת לאחת.
זה בסדר גם לי היה 8 ימים ועדיין יש לי אם את קיבלת את המחזור שלך לפני 4 ימים הזמן תמיד משתנה
זה לא סדיר בהתחלה
לא צריך רופא זה ממש בסדר, יש כאלה שהמחזור יותר ימים ויש כאלה שפחות חוץ מזה שזה עוד ישתנה כי הוא לא סדיר
זה בסדר
כלום, את לא בדיוק יכולה לעצור אותו, זה בסדר, פעם היה לי מחזור שארך שבועיים שלמים, הוא לא סדיר בהתחלה.
כלום