10 תשובות
מ ו ש ל מ ת.
העונה הראשונה טובה השנייה גרועה לדעתי
בנות שרוצות להכיר
תגיבו
אנונימי
לא אהבתי כל כך.. בכללי אין הרבה סדרות טובות ששוות את הזמן צפייה הארוך שלהן.
כן
אני לא אהבתי בכלל
לא לראות עם משפחה , הרבה סצנות ס*ס
אנונימית
סדרה נ ד י ר ה
כן היא מדהימה אבל לא כל אחד מתחבר לזה אבל בעיניי היא מושלמת