3 תשובות
שלא מתייחסים אלי , לא מדברים איתי , לא מדברים על נושאים שאני יכולה להגיד בשיחה משהו , יושבים בקבוצה נגיד ומדברים ופשוט מתעלמים ממני אז זה גורם לי להרגיש לא שייכת

ובשביל להרגיש שייכים צריך פשוט לדבר , להיות חלק מהשיחה , לא לשבת בצד ולשתוק
אני לא יודעת אם זה ממש קשור
אבל אני בן אדם שקט
ואז כשאני מדברת כולם מסתכלים עליי
מוזר (או לא מקשיבים בכלל) וזה פשוט מעצבן
ובכללי חוסר שייכות יש הרבה דברים שבהם אני שונה מכל השאר
ואז אני מרגישה לא שייכת
גם חברתית יותר קשה לי
אנונימית
כשלא מתייחסים ומתעלמים זה גורם לאנשים להרגיש לא שייכים
כשמשתפים, מקשיבים ופונים לאנשים זה בורם להם להרגיש שייכים