התחברות הרשמה

מה אומרים למישהו שהולך לאזכרה?

2 בפברואר 2021, 17:55
אזכרהמוותאבלותאיך אומריםיהדות    
2 תשובות
שום דבר
"אוקי, נדבר כשתחזור"

אין איזו ברכה מקובלת

אין עניין של "משתתף בצערך" כי יכול להיות שהוא הולך לאזכרה של מישהו שנפטר לפני 20 שנה.
ע
על הירח
משתתף בצערך נראלי
מ
מֵרִינֵט
באותו הנושא:
מה אומרים למישהו שהולך לאזכרה?
מה אומרים למישהו שהולך לאזכרה?
מה אומרים למישהו שהולך לאזכרה
מה אומרים למישהו שהולך לאזכרה?
מה אומרים למישהו שהולך לאזכרה ?
מה אפשר להגיד למישהו שהולך לאזכרה?
מה אומרים לבן אדם שהולך להלוויה או לאזכרה? כמו "בהצלחה" (רק ברור שלא אומרים במקרה הזה בהצלחה).
מה מאחלים לבן אדם שהולך לאזכרה?
אם היו אומרים לכם שהולך להיות לכם טוב יותר, מה הייתם חושבים שהולך לקרות?
מה אומרים למישהו שמספר שהוא עולה לירושלים לאזכרה של סבא שלו?
איך קוראים למישהו שהולך לזאת, ואז לזאת ואז לזאת-זגזגן?