8 תשובות
"סנוביות זה לא דרך לבוש זה דרך התנהגות" זה פשוט שהחלפת סטייל מה רע את יודעת וחברים שלך גם יודעים שנשארת אותו את וזה מה שחשוב
שואל השאלה:
כשאני לובשת משהו שמתאים ונראה לי בוגר ומקצועי אני מרגישה חזקה...
כשאני לובשת משהו שמתאים ונראה לי בוגר ומקצועי אני מרגישה חזקה...
אנונימית
ישפטו אותך תמיד.
גם על זה שאת לובשת בגדים גדולים שופטים אותך. אבל מה זה משנה? תלבשי מה שאת אוהבת ומה שנוח לך.
גם על זה שאת לובשת בגדים גדולים שופטים אותך. אבל מה זה משנה? תלבשי מה שאת אוהבת ומה שנוח לך.
לא משנה מה תעשי יהיה לאנשים מה להגיד, אז לפחות תחיי את החיים שלך ושימי ז*ן על אחרים
קודם כל, לפני שבכלל מדברים על בגדים, את ממש צריכה להפתר המגישה הזאת של לעשות דברים רק בגלל מה שאחרים יאמרו
אז תמשיכי להתלבש מכוער נראה לאן זה יוביל אותך,
תלבשי מה שבא לך!! כל עוד את אוהבת את מה שאת לובשת אין בעיה.. תהני ותלבשי רק מה שנוח וכיף לך ללבוש. זה כל הקטע שיש כל כך הרבה סוגי בגדים - שתוכלי להתאים את הבגדים לפי הטעם האישי שלך חחח
אם את מרגישה שזה נותן לך להרגיש חזקה אז יאללה תעשי את זה
באותו הנושא: