5 תשובות
למה? לדעתי נחמד שם לא יותר מזה.. מה רע בישראל?
לא
ממש לא
אנונימית
מה שאת חושבת החלטה שלך לכי אחרי הלב. בהצלחה
מה איבדת שם?
באותו הנושא: