6 תשובות
לצערנו הקורונה שיבשה *המון* תכניות ודברים, ולא רק לך - לעוד אלפי אנשים בעולם.
נצטרך ללמוד לחיות עם זה.
יש חיסונים, נחכה לראות אם הם אפקטיבים וחיוניים ונקווה לטוב...
כולם רוצים לחזור לשגרה, תאמיני לי.
אל תתייאשי, זה יהיה מאחורינו בסופו של דבר.
נצטרך ללמוד לחיות עם זה.
יש חיסונים, נחכה לראות אם הם אפקטיבים וחיוניים ונקווה לטוב...
כולם רוצים לחזור לשגרה, תאמיני לי.
אל תתייאשי, זה יהיה מאחורינו בסופו של דבר.
שואל השאלה:
כן אני בןכה על זה
כי אולי לעומתם זה לא נראה כמו בעיות גדולות וברור שזה לא כמו מקרה מוות ואני בחיים לא אשווה בין דבר כזה אליי, אבל כן מה אני אעשה זה מבאס אותי תחת כי אני אתבגר ואסיים את בית הספר בסופו של דבר בלי לעשןת את כל הדברים שתמיד ציפיתי לעשןת, דברים שחיכיתי אליהם כל הזמן שהייתי בבית ספר. תמיד דיברנו על זה ותאמיני לי שאת לא יודעת כמה המסע לפולין היה חשוב בשבילי, במיוחד שסבא שלי ניצול שואה.
את לא יכולה לדעת איך זה משפיע עליי ובטח שלא להשוות בין זה למקרי מוות בקורונה.
אני דיברתי כרגע על איך זה משפיע עליי וכרגע אלו הבעיות שיש לי וסורי אם זה לא מספיק חשוב לדעתך.
כן אני בןכה על זה
כי אולי לעומתם זה לא נראה כמו בעיות גדולות וברור שזה לא כמו מקרה מוות ואני בחיים לא אשווה בין דבר כזה אליי, אבל כן מה אני אעשה זה מבאס אותי תחת כי אני אתבגר ואסיים את בית הספר בסופו של דבר בלי לעשןת את כל הדברים שתמיד ציפיתי לעשןת, דברים שחיכיתי אליהם כל הזמן שהייתי בבית ספר. תמיד דיברנו על זה ותאמיני לי שאת לא יודעת כמה המסע לפולין היה חשוב בשבילי, במיוחד שסבא שלי ניצול שואה.
את לא יכולה לדעת איך זה משפיע עליי ובטח שלא להשוות בין זה למקרי מוות בקורונה.
אני דיברתי כרגע על איך זה משפיע עליי וכרגע אלו הבעיות שיש לי וסורי אם זה לא מספיק חשוב לדעתך.
אנונימית
כן
החיים שלנו יתזבזו על לא להבין כלום בזום
על בדידות
על דיכאון
על להישאר בבית ולעשות כל יום בדיוק אותו דבר
אנחנו לא נמצא עבודות נורמליות
ויש עוד הרבה
החיים שלנו יתזבזו על לא להבין כלום בזום
על בדידות
על דיכאון
על להישאר בבית ולעשות כל יום בדיוק אותו דבר
אנחנו לא נמצא עבודות נורמליות
ויש עוד הרבה
את בוכה על יום הולדת 18, טיול ועוד דברים???!
לאנשים מתו הרבה אנשים קרובים מהקרונה ואת בוכה על זה.
אין מה לעשות את צריכה להתרגל למצב את לא היחידה שבמצב הזה.
לאנשים מתו הרבה אנשים קרובים מהקרונה ואת בוכה על זה.
אין מה לעשות את צריכה להתרגל למצב את לא היחידה שבמצב הזה.
אנונימית
לא כך כך שואלים אותך מה את רוצה הוירוס לא אכפת לו מהמסע לפולין שלך או הנשף שלך כמו דלא אכפת לו מהשירות הצבאי שלי והזמן בית שלי זה המצב ועד שזה לא ייפסק נחיה ככה
שואל השאלה:
אני לא הולכת להתאבד או משהו חס וחלילה, אבל די כבר נשבר לי ואני מרגישה שרק בא לי לבכות כל הזמן ואני לא יודעת מה לעשות .
אני לא הולכת להתאבד או משהו חס וחלילה, אבל די כבר נשבר לי ואני מרגישה שרק בא לי לבכות כל הזמן ואני לא יודעת מה לעשות .
אנונימית
באותו הנושא: