9 תשובות
כל הבנות אותו דבר אה?
:,)
אנונימי
אפשר להגיד על זה שהרסתי לחבר שלי קשר? (אני לא מתגאה בזה)
אנונימי
הוא חשב שהוא עושה לי טובה שהוא איתי
חוצמזה הוא היה שקרן
אם אין לך סיבה להפרד אל תעשי את זה אם את לא אוהבת זה סיבה מספיק טובה
והסיבות שלי זה זוגיות רעילה מלאה בריבים
ושהחליט לי עם מי להסתובב וכמה
שואל השאלה:
חחח האמת שאני פשוט שואלת אני לא בזוגיות :)
אנונימית
חבר שלי פשוט שיקר לי
ושיקר לי
ושיקר לי
הוא היה שקרן ומניפולטיב
בגד בי
אנונימית
אני נלחמתי על הקשר שלנו ולא היה לו אכפת בכלל..
הכל נפל עליי ולא קיבלתי תמיכה ממנו. המשכתי להיפגע ולכאוב עד שזרקתי אותו ולקחתי את הרגליים שלי והלכתי כי הבנתי שלא מגיע לי לסבול יחס כזה. הבנתי שמגיע לי מישהו שיאהב אותי כל כך, שישים אותי בעדיפות ראשונה, שילחם איתי ביחד על הקשר וילחם עבורי ולא ישחק איתי משחקי אגו מנופח.