2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה אנחנו פשוט לא יכולים להיות ביחד כל פעם מחדש יש דברים שמפריעים לי ולו לדעתי הוא גם הרבה מפחד להתאכזב וכשאנחנו ידידים הכל יותר פשוט כזה
אני לא יודעת למה אנחנו פשוט לא יכולים להיות ביחד כל פעם מחדש יש דברים שמפריעים לי ולו לדעתי הוא גם הרבה מפחד להתאכזב וכשאנחנו ידידים הכל יותר פשוט כזה
אנונימית
תחתכי את זה.
לא להישאר ידידים ובטח לא להמשיך בקשר ככה.
זה קשר רעיל. מגיע לך מישהו שילחם איתך על הקשר וילחם עבורך. מישהו שישים אותך בעדיפות ראשונה ואפילו לא יחשוב על ללכת ולחזור ולא תהיה לו גם את החוצפה ללכת ולחזור מתי שבא לו כי הוא יאהב אותך כל כך. הוא חוזר ובא כי הוא יודע שאת תהיי שם בשבילו. נוח לו. תקומי ותלכי בבקשה מגיע לך יותרר
לא להישאר ידידים ובטח לא להמשיך בקשר ככה.
זה קשר רעיל. מגיע לך מישהו שילחם איתך על הקשר וילחם עבורך. מישהו שישים אותך בעדיפות ראשונה ואפילו לא יחשוב על ללכת ולחזור ולא תהיה לו גם את החוצפה ללכת ולחזור מתי שבא לו כי הוא יאהב אותך כל כך. הוא חוזר ובא כי הוא יודע שאת תהיי שם בשבילו. נוח לו. תקומי ותלכי בבקשה מגיע לך יותרר
באותו הנושא: