10 תשובות
כן קרה ליי
לא.
לא כי אני ראלית
יותר מידי
שואל השאלה:
אני אסביר,
שהתאהבתם בבן אדם אבל עשיתם אותו בראש שלכם יותר טוב ממה שהוא באמת..
וואי זה מסובך נוראא
אני אסביר,
שהתאהבתם בבן אדם אבל עשיתם אותו בראש שלכם יותר טוב ממה שהוא באמת..
וואי זה מסובך נוראא
אנונימית
לא קרה.
וואי כןן
שואל השאלה:
פשוט התאהבת באישיות שאת המצאת לו
ואי אני נשמעת משוגעת חחח
לפחות אני לא היחידה :)
פשוט התאהבת באישיות שאת המצאת לו
ואי אני נשמעת משוגעת חחח
לפחות אני לא היחידה :)
אנונימית
זה קורה לטובות ביותר :)
^^ איזה יחידה?? חחח
באותו הנושא: