16 תשובות
לצערי כן
את באמצע החודש ? או לפני
ואם יש לך כאבי מחזןר בלתי נסבלים בכלל בקטע שאת מתקפלת מאוד ויש לך את אחד מהתסמינים שאכתוב אני ממליצה לך ללכת לרופאת נשים שתעשה לך הפנייה לראות אם יש לך אנדומטריוזיס (זה סוג של מחזור מאוד קיצוני שעושה ציסטות וכו שצריך לטפל בזה)
התסמינים:
התסמינים האופייניים הם כאבי אגן כרוניים, כאבים קשים במהלך הוסת ו/או הביוץ, כאבים קשים בגב התחתון המחמירים בזמן הוסת, כאבים בקיום יחסי מין, בעיות עיכול כגון עצירות, נפיחות, דימום רקטלי וכאבים ביציאות, תחושות צריבה, תכיפות וקושי בהטלת שתן, בחילות, הקאות ועילפון בזמן הוסת, תשישות כרונית, כאבי רגליים ומיגרנות[2]. כ-50% מהנשים עם אנדומטריוזיס יחוו גם בעיות פוריות[1].
1 מתוך 10 נשים יש להם את זה והם לא מודעות כי הם חושבות שהכאב שלהם הוא נורמלי אבל הוא לא
אה וזה לפעמים גם גנטי.
ואם יש לך כאבי מחזןר בלתי נסבלים בכלל בקטע שאת מתקפלת מאוד ויש לך את אחד מהתסמינים שאכתוב אני ממליצה לך ללכת לרופאת נשים שתעשה לך הפנייה לראות אם יש לך אנדומטריוזיס (זה סוג של מחזור מאוד קיצוני שעושה ציסטות וכו שצריך לטפל בזה)
התסמינים:
התסמינים האופייניים הם כאבי אגן כרוניים, כאבים קשים במהלך הוסת ו/או הביוץ, כאבים קשים בגב התחתון המחמירים בזמן הוסת, כאבים בקיום יחסי מין, בעיות עיכול כגון עצירות, נפיחות, דימום רקטלי וכאבים ביציאות, תחושות צריבה, תכיפות וקושי בהטלת שתן, בחילות, הקאות ועילפון בזמן הוסת, תשישות כרונית, כאבי רגליים ומיגרנות[2]. כ-50% מהנשים עם אנדומטריוזיס יחוו גם בעיות פוריות[1].
1 מתוך 10 נשים יש להם את זה והם לא מודעות כי הם חושבות שהכאב שלהם הוא נורמלי אבל הוא לא
אה וזה לפעמים גם גנטי.
לצערי הרב כן
שואל השאלה:
לפני
לפני
אנונימית
שואל השאלה:
למה????? שיואו
למה????? שיואו
אנונימית
כן את יכולה להקיא כאב ראש כאב בטן שדיים רגישים סחרחורת אי יציבות אקנה זרימת דם ענקית ועוד מלא חוויות
כן.
שואל השאלה:
סתם עוד גולשת בסטיפס, כן!! חלק מזה זה בול מה שיש ליי!
כאבי רגליים ומיגרנות, כאבים קשים בגב התחתון, כאבים במהלך וגם בביוץ, בעיות עיכול, תכיפות וקושי בהטלת שתן. זה בול מה שיש לי ואו
סתם עוד גולשת בסטיפס, כן!! חלק מזה זה בול מה שיש ליי!
כאבי רגליים ומיגרנות, כאבים קשים בגב התחתון, כאבים במהלך וגם בביוץ, בעיות עיכול, תכיפות וקושי בהטלת שתן. זה בול מה שיש לי ואו
אנונימית
ורק אני המזליסטית היחידה שעם מחזור כבר שנה וחצי ולא היה לי כאבי מחזור אפילו לא קצת? (טפו טפו כן?)
כן , לא קיבלתי שךושה חודשים ובמשך חודש לפני סבלתי מכאבים חזקים כולל חזה נפוח הפרשות ...
כנראה שכן .
כנראה שכן .
שואל השאלה:
תאילנד, הקינאה.
תאילנד, הקינאה.
אנונימית
תודה תודה
שואל השאלה:
^ תקשיבי אני כל כך מקנאה בך! הלוואי שלי זה היה רק תירוץ ולא אמיתי.
^ תקשיבי אני כל כך מקנאה בך! הלוואי שלי זה היה רק תירוץ ולא אמיתי.
אנונימית
כן לצערי אבל אני ממליצה לקחת אדביל זה ממש עוזר
שואל השאלה:
תגידו יש לי שאלה
היום המחזור שלי קצת שונה... הוא פחות כןאב כזה ואני מרגישה שפשוט יש לי התכווצויות ובדרך כלל כל הבטן כואבת ולא רק הבטן התחתון
זה מוזר... בחיים לא היה לי ככה וזה הרבה יותר כיף ופחות כואב
איך כואב לכן?
תגידו יש לי שאלה
היום המחזור שלי קצת שונה... הוא פחות כןאב כזה ואני מרגישה שפשוט יש לי התכווצויות ובדרך כלל כל הבטן כואבת ולא רק הבטן התחתון
זה מוזר... בחיים לא היה לי ככה וזה הרבה יותר כיף ופחות כואב
איך כואב לכן?
אנונימית
באותו הנושא: