6 תשובות
לחיצה ארוכה ואז יהיה חץ כזה תלחצי ואז יהיה אופצית הקראה (:
שואל השאלה:
^לא מראה לי...
אנונימית
כתוב "הקרא" אני חושבת שלאייפונים שהם מתחת לאייפון שבע אין את האופציה הזאת או שאת אולי צריכה לכשות עדכון תוכנה
שואל השאלה:
^ יש לי אייפון איקס ועשיתי את העדכון גרסא האחרון, אין איזה אפשרות בהגדרות אולי?
אנונימית
אווקי בדקתי בהגדרות וככה-הגדרות>נגישות>הקראת תוכן>ותעשי שההקראה יהיה ירוק (:
מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
תודה רבה ;)
אנונימית