3 תשובות
תשתדל להשקיע יותר במחצית הבאה. נטו בשביל עצמך
שיעורי בית הם לתרגול התלמיד, אם אתה הוצאת ציונים טובים במבחנים, משמע אתה לא צריך לעבוד עת החומר בשיעורי בית, תגיד את זה לאבא שלך:)
זה משהו שעובר, עוד שבוע הכל ישכח תאמין לי. גם אצלי זה ככה אבא שלי מאוכזב אבל אחרי כמה ימים שוכחים מזה לגמרי.
תזכור שזאת תקופה ושיש עוד מחצית.. בעוד כמה שנים בטח תתפלל שזאת תהיה הבעיה שלך. (כמוני)
תזכור שזאת תקופה ושיש עוד מחצית.. בעוד כמה שנים בטח תתפלל שזאת תהיה הבעיה שלך. (כמוני)
באותו הנושא: