4 תשובות
שואל השאלה:
כי יש אנשים שלא עובדים ומקבלים דמי אבטלה גם כשהם לא עובדים
כי יש אנשים שלא עובדים ומקבלים דמי אבטלה גם כשהם לא עובדים
אנונימי
כדאי לך לומר שהפסקת לעבוד בקטע של מוסר וזה כי הכסף הזה הרי מגיע מאיפשהו וזה הולך על חבל ממש דק בחוק ובצבא גם לא ממש ישמחו לגלות שאתה לא אדם ישר כי בצבא הם מעצבנים טיפה
שואל השאלה:
אבל לא הבנת...
אני מקבל את הכסף *רק* על החודשים שעבדתי בהם וכשמגיע החודש האחרון אני לא מקבל יותר כסף אז השאלה אם אני אמור לדווח על הפסקת עבודה
אבל לא הבנת...
אני מקבל את הכסף *רק* על החודשים שעבדתי בהם וכשמגיע החודש האחרון אני לא מקבל יותר כסף אז השאלה אם אני אמור לדווח על הפסקת עבודה
אנונימי
אין לא מושג סליחה
באותו הנושא: