3 תשובות
וואי זה האיזור הכי מעצבן לפצעונים. זה הכי מציק!
שמה ובמצח, זה הכי בולט כזה, הכי "קוף" כזה חחח
וגם הכי כואב לפוצץ אותם.
תשטפי פנים פעמיים-שלוש כל יום (רצוי גם לשטוף פנים טוב טוב ולהשתמש בקרם פנים או קרם ייעודי ומסיכות מיועדות לאקנה ולהוצאת "שחורים").
שמה ובמצח, זה הכי בולט כזה, הכי "קוף" כזה חחח
וגם הכי כואב לפוצץ אותם.
תשטפי פנים פעמיים-שלוש כל יום (רצוי גם לשטוף פנים טוב טוב ולהשתמש בקרם פנים או קרם ייעודי ומסיכות מיועדות לאקנה ולהוצאת "שחורים").
שואל השאלה:
השתמשתי בגל לניקוי פצעונים ואז קרם שבא ביחד עם זה אבל שמתי לב שזה רק הוסיף לי פצעונים באזור השפתיים אז הפסקתי..
השתמשתי בגל לניקוי פצעונים ואז קרם שבא ביחד עם זה אבל שמתי לב שזה רק הוסיף לי פצעונים באזור השפתיים אז הפסקתי..
אנונימי
תבדקי אם אין משהו שמגרה את האיזור אם יש חצקון שיוצא באותו האיזור שוב ושוב. הימנעי מלפוצץ אותם ותשתמשי בתכשירים נקודתיים שיעזרו למצב הנוכחי. תזכרי לשטוף את הפנים עם סבון, רצוי מיוחד לפנים, בערב ובבוקר. יכול להיות שהמקור שלהם הוא בגלוס שאת משתמשת. תחליפי לאחד עם רכיבים טבעיים יותר, או שתמנעי מלשים גלוס בכללי.
מקווה שעזרתי ^^
מקווה שעזרתי ^^
באותו הנושא: