7 תשובות
לא. רתיחה זה תהליך של שינוי ממצב צבירה נוזל למצב צבירה גז. גז לא יכול להמיר את עצמו לגז.
שואל השאלה:
תודהה
שואל השאלה:
תמיד צודק אתה לא תמיד צודק 3:
אפשר הסבר? מה הטעות?
שואל השאלה:
בגלל שהתאדות היא שינוי מצב הצבירה של נוזל לגז
גם אידוי וגם רתיחה שניהם תהליך של מעבר ממצב נוזל לגז.
שואל השאלה:
כן אבל אידוי יכול לקרות גם במצבי צבירה אחרים (זה החומר שבדיוק למדתי)