7 תשובות
לא. רתיחה זה תהליך של שינוי ממצב צבירה נוזל למצב צבירה גז. גז לא יכול להמיר את עצמו לגז.
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
שואל השאלה:
תמיד צודק אתה לא תמיד צודק 3:
תמיד צודק אתה לא תמיד צודק 3:
אפשר הסבר? מה הטעות?
שואל השאלה:
בגלל שהתאדות היא שינוי מצב הצבירה של נוזל לגז
בגלל שהתאדות היא שינוי מצב הצבירה של נוזל לגז
גם אידוי וגם רתיחה שניהם תהליך של מעבר ממצב נוזל לגז.
שואל השאלה:
כן אבל אידוי יכול לקרות גם במצבי צבירה אחרים (זה החומר שבדיוק למדתי)
כן אבל אידוי יכול לקרות גם במצבי צבירה אחרים (זה החומר שבדיוק למדתי)
באותו הנושא: