3 תשובות
תעני לה איך שאת מרגישה
אם קשה לך קל לך וזה..
כי הרי זה לטובתך אם קשה לך ולא תגידי זה רק יחמיר
אני מנסה כמה שיותר
אני ממש ינסה להשקיע עוד
איך שאת מרגישה את לא צריכה לפחד

אני מסתדרת טוב תודה אנסה לאשתדל
אנונימי