9 תשובות
מכן*
כן למה לא
כולה שנה זה לא כזה קריטי (כל עוד זה בגדר החוק)
כן
אנונימית
יש כאילו שזה מפריע להן אבל תכלס מה שחשוב זה הקשר שלכם יותר מהגיל
לא חושבת שזה היה מפריע לי.
כן, לא כל כך אכפת לי עם הוא קטן ממני בשנה או קצת