14 תשובות
גם אנשים שציינת מקבלים קצבאות
אנונימית
צודק!!
אני אומרת רק ממה שאני יודעת , בגלל שיש להם הרבה ילדים הם לא יכולים לעבוד אז הם מקבלים כסף
לא מסכימה איתך :)
אנונימית
כאילו שלפחות יעשו סדר גודל של עד חמישה ילדים מקבלים מענק במשפחה אחת
זו הכללה קיצונית. האנשים שמקבלים כסף מהמדינה הם חרדים שלומדים בישיבות כל היום, שזה בתוך ההגדרה של מובטלים, או אוכלוסייה בסיכון אם את רוצה.
שואל השאלה:
טיפ מחוץ לקופסא אתה לא מבין שזה מה שאני אומרת אתה לא אמור להיות נגדי אתה אמור להיות בצד שלי!^^
טיפ מחוץ לקופסא אתה לא מבין שזה מה שאני אומרת אתה לא אמור להיות נגדי אתה אמור להיות בצד שלי!^^
שואל השאלה:
חמאת בוטנים
זה טוב יפה שהם לומדים בישיבה אבל למה אני צריכה לשלם על זה למה לעזאזל המשפחה שלי צריכה לשלם על זה למה אני צריכה לשלם על זה שהם יושבים בישיבה הזאת לא אכפת לי שהם יושבים בישיבה הזאת מצידי שביום שיהיו בישיבה ובלילה ילכו יעבוד זה לא בעיה שלי שהם יושבים בישיבה זה בעיה שלהם
חמאת בוטנים
זה טוב יפה שהם לומדים בישיבה אבל למה אני צריכה לשלם על זה למה לעזאזל המשפחה שלי צריכה לשלם על זה למה אני צריכה לשלם על זה שהם יושבים בישיבה הזאת לא אכפת לי שהם יושבים בישיבה הזאת מצידי שביום שיהיו בישיבה ובלילה ילכו יעבוד זה לא בעיה שלי שהם יושבים בישיבה זה בעיה שלהם
שואל השאלה:
אני גם השקעתי אתה יודע איזה קשה זה לכתוב 3 מילין
אני גם השקעתי אתה יודע איזה קשה זה לכתוב 3 מילין
הם לא.
תפנימו כבר!
ואני דתי וההורים שלי לא מקבלים כסף מהמדינה וגם אני אלמד להיות אדריכל.
אנחנו כ ןעובדים
תפנימו כבר!
ואני דתי וההורים שלי לא מקבלים כסף מהמדינה וגם אני אלמד להיות אדריכל.
אנחנו כ ןעובדים
כולם מקבלים זאת סטיגמה מיושנת של התקשורת כבר לא עובד מי שמאמין לשטות הזאת הוא פתי גדול
חמאת בוטנים בבקשה תבדוק את זה שוב כי אתה לא מעודכן גם אם בחורי הישיבות מקבלים כסף בצד החילוני תלמידים באוניברסיטה גם מקבלים כסף אז בחורי ישיבות גם נחשבים כתלמידים והישיבות מתקיימות מתרומות בלבד והם לא כול הזמן בישיבות בטוח שיש בחורי ישיבה שעובדים או מתנדבים או תורמים בדרך אחרת
איזה כסף בדיוק אנחנו מקבלים?
אם אתה מתכוון למענקים אנחנו מקבלים בדיוק אותו סכום כסף
אם אתה מתכוון למענקים אנחנו מקבלים בדיוק אותו סכום כסף
אבל כל הלו שהזכרת גם מקבלים קצבאות... קצבת נכות וכו..
באותו הנושא: