8 תשובות
כן
כן.
כן
לא הבנתי את השאלה, מה הכוונה?
אנונימית
חח גם אני לא הבנתי את השאלה 0:
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו שרושמים english או hebrew רושמים עם אות גדולה בתחילת מילה? לא משנה איפה המילה
כאילו שרושמים english או hebrew רושמים עם אות גדולה בתחילת מילה? לא משנה איפה המילה
אנונימית
חד משמעית כן.
צריך לכתוב english / hebrew
צריך לכתוב english / hebrew
אנונימי
כן. זה שם של שפה, ושמות תמיד מתחילים באות גדולה. גם אם את אומרת "אמריקאים" או "צ'יפס" את תגידי
americans עם a גדולה ו-
french fries, גם כי זה פרנץ' אבל פה זה בעיקר כי זה שם של מנה.
americans עם a גדולה ו-
french fries, גם כי זה פרנץ' אבל פה זה בעיקר כי זה שם של מנה.
באותו הנושא: