8 תשובות
כן
כן
לא הבנתי את השאלה, מה הכוונה?
אנונימית
חח גם אני לא הבנתי את השאלה 0:
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו שרושמים english או hebrew רושמים עם אות גדולה בתחילת מילה? לא משנה איפה המילה
אנונימית
חד משמעית כן.
צריך לכתוב english / hebrew
אנונימי
כן. זה שם של שפה, ושמות תמיד מתחילים באות גדולה. גם אם את אומרת "אמריקאים" או "צ'יפס" את תגידי
americans עם a גדולה ו-
french fries, גם כי זה פרנץ' אבל פה זה בעיקר כי זה שם של מנה.