13 תשובות
בסך הכל נשמע מעולה
480ssd זה לא מספיק אם אתה גיימר
זה לא נורא כי אתה תמיד יכול להרחיב זכרון
אבל אחלה מפרט בסופו של דבר
נשמע אחלה
ואני גיימרית של מיקמק❤❤❤
שואל השאלה:
וואי כע אני קונה את כל זה בשביל מיקמק באמץ
אנונימי
תאמין לי שלהיות גיימרית של מיקמק זה הדבר הכי כיף בעולם
לא ושל פורטנייט הייתי חרשנית
למה ארטיקס עם i5 תקנה i7
rtx 3080 עם i5 זה כמו רכב ספורט עם מנוע של מרצדס...
שואל השאלה:
מה הכרטיס מסך והמעבד קשורים, אני לא צריך יותר מi5 כי אני לא הורג את המחשב יותר מדי אני מאלה שפותחים כרטיסייה כרטיסייה וממש כאילו לא מעמיסים
אנונימי
כרטיס מסך סבבה, ראם מה ה mhz?
מעבד חצי קלאץ במחיר של ה i5 יש דברים טובים יותר לamd, מסך נשמע סבבה

מה הספק כוח, לוח אם, יש הארדיסק? (כל משחק היום שוקל 40 - 150 גיגה)

החבילה לא נשמעת מאוזנת, יש הרבה מאוד עיגול פינות, הרבה דברים שהתפשרו עליהם בשביל לפנות תקציב לכרטיס מסך
אנונימי
סבבה זה לא משנה אם אתה רוצה לשחק משחקים כבדים ויש לך כזה סטאפ כבר עדיף לך להשקיע עוד קצת
אם אתה קונה מחשב כזה רק בשביל גוגל עדיף לך כבר לקנות מחשב נייד באלף שקל ולחסוך לעצמך.
אגב.. העניין של הכרטיסיות זה לא המעבד אלא ראם, זה תופס זיכרון ראם.

ושוב השאלה מה המהירות של הראם, יש xmp?
מה הלוח אם? מה הדירוג של הספק כוח וכמה הספק יש לו?


גם איזה מארז הם בחרו עם זה ומאווררים
אנונימי
bruh