10 תשובות
התגברתי על זה
עדיין שבור
ביולי.. שאלין אמרה לי שהיא פורשת.. נשבר לי הלב ובכיתי חמישה חודשים בלי הפסקה.. בסוף חזרנו לקשר ביומולדת של אח שלה❤❤ שיש לי קראש עליו
חה.. מה קרה שאלת...? במקרה שלי זה בגידה ולאבד באותו מקרה כמה חברים ואנשים קרובים והרגיש לבד... אבל שורדים עד שמוצאים משהיו אחר ששוה לחיות בשבילו
היא בגדה בי , עם מישהו יותר מבוגר ממני באיזה 5 שנים בזמן שהייתי בחופשה עם המשפחה
בנובמבר בגדה בי עם החברה הכי טובה שלה
שבור עוד מכיתה ח
הכלל החשוב ביותר שלי הוא לא לבגוד בחבר שלצידך

אבל יש כאלה שלא אכפת להם לשחק מלוכלך ואין להם לב ונשמה
בחיים לא התאהבתי כדי שישבר לי הלב
אנונימית
כשהחברה הכי טובה שלי ואני החלטנו שהקשר לא מתאים יותר ונפרדנו.
זה היה קשה בטירוף, וניסינו גם להפגש פעם אחת ולתקן את זה אבל זה לא עבד.
שתינו בכינו והתחבקנו וזה היה פשוט נורא וכואב.