10 תשובות
לא הגיוני
הגיוני
אולי זה בגלל הלחץ
את רגישה, זה הגיוני
זה הגיוני יש אנשים שיותר רגישים לדברים כאלה
רגישות יתר
גם אני ככה
גם אני ככה
אין לי מושג לול אבל זה לא כיף
גם אצלי זה קורה