4 תשובות
לא עשיתי אותו, אבל להורים שלי זה ממשכאב
ההורים שלי אמרו שהוא כאב הרבה יותר מהראשון
כל המשפחה הגרעינית שלי עשתה (חוץ ממני כי אני פחות מ-16) ולא היו להם שום תופעות לוואי חוץ מטיפה כאב באזור החיסון, כמו חיסון רגיל.
אמא שלי ואמא של חברה שלי היו במיטה יום וכאב ואז כיאלו לא היה בבוקר למחרץ