11 תשובות
לבנתיים זה בסדר אבל צריך עוד במהלך היום ובערב..
שואל השאלה:
לא . זה מה שכל היום אכלתי
אנונימית
אה אז זה לא מספיק זה ממש מעט
את צריכה לשתות מלא מים וירקות בכללי

שמן זית לא מומלץ. זה פחות מדי בשביל בוקר... פעם הבאה תאכלי 2 פרוסות לחם קל עם קוטג 1% ו/או גבינ"ל 1% או טונה

אפונה זה קטנייה אז זה לא טוב וזה יותר מדי כפות אורז... קחי 3 (עדיף לא פחמימות ולאכול סקיני פסטה במקום...)

אם את רצינית אז תלכי לדיאטנית.
שואל השאלה:
אבל זה הדברים היחידים שאני אוכלת ביום אחותי אני לא מתכוונת להוריד גם אותם אם רני אוכלת ביום רק אורז ואפונה אז אני יאכל חמש כפות
אנונימית
שואל השאלה:
ודרך אגב כל מה שרשמת פה מוטעה והכי ההפך מבריא , גבינות 1% זה מאוד לא בריא תקראי קצת
אנונימית
אז את לא תרזי ולהפך...את ממש תזיקי לעצמך כי זה הרוב שומן וקלוריות ריקות...

אם את רצינית אז תעשי מסודר ונכון אבל אם לא אז את תסבלי לכלום
^^אני קוראת הרבה וכל מה שרשמתי לך מקצועית אמרה לי לעשות... אין צורך לרדת לרמה זולה של עלבון.
שואל השאלה:
מה קשור עלבון למה העלבתי אותך אמרתי לך שזה לא בריא ותבדקי טוב אצל מומחים כי ה"מקצועית" לא בדיוק מקצועית
אנונימית
טוב. אין לך כבוד כלפיי אנשים שלמדו את המקצוע שלהם ויודעים על מה הם מדברים ולפני שתרדי עליי אני לא מתכוונת לעצמי אני מתכוונת לדיאטנית שלי שבזכותה ירדתי 24 קילו... את מזיקה לעצמך, במיוחד בגישה האטומה והמגוננת הזאת... תשאלי דברים עם ראש פתוח ואם לא אז אל תשאלי...
ואת העלבת בזה שאמרת בין השורות שאני לא יודעת מה אני מדברת ושאני אומרת משום מקום בלי להכיר אותי בכלל.