8 תשובות
זה יצא קצת יותר דביק אבל לא משהו כל כך שונה בטעם :)
תעשי עם סוכר לבן
אנונימי
היא אומרת שאין לה
היא לא יכולה לקנות?
אנונימי
היא שואלת אם יהיה הבדל..
שואל השאלה:
טוב אז הכנתי ולא היה הבדל בטעם או במרקם..
ולא הייתה לי אפשרות לקנות באותו רגע.
טוב אז הכנתי ולא היה הבדל בטעם או במרקם..
ולא הייתה לי אפשרות לקנות באותו רגע.
אנונימית
לא נראלי אולי ממז קצת
לא.. יהיה הבדל שבקושי תרגישי..
באותו הנושא: