16 תשובות
גועל נפש של אנשים
אין לי ממש בעיה, לרוב זה מתוך כוונות טובות
צריכים לצאת ממנה מין הסתם ולא להתערב
הם רוצים שאנשים אחרים יתמכו בדעתם ויעברו לטבעונות/צמחונות, זה הגיוני אבל זה לא במקום.
אני לא חושב שזה בסדר אבל הכל תלוי באיך זה נעשה
חח פשוט לא להתייחס עליהם לא לקחת ברצינות
שזה מגעיל להיכנס לצלחת של מישהו אחר. יש מצב שפליז אתם עונים על השאלה האחרונה שלי? דחוף!!!!!!!!
מצד אחד זה יוצר סתם אנטיגוניזם אז זה לא באמת עוזר.

אבל בהחלט מותר להם, ויש להם זכות לגמרי לעשות את זה. הצלחת שלכם פוגעת במישהו? אז זה כבר נהיה עניין לא רק שלכם. כל עבריין שפוגע באחרים יוכל אז לומר "מה אתם מתערבים לי במה אני עושה? שכל אחד יעשה מה שבא לו", איפה הצד הנפגע כאן? אין לו כאן זכות שלא יפגעו בו?
תארו לכם איזה אבסורד זה אם מישהו ירצח אנשים ברחוב, יאכל אותם, ואז יאמר "שכל אחד יאכל מה שבא לו, אל תתערבו לי". זה שלא נעים לכם לשמוע את זה, לא אומר שזה לא צודק.

תאכלו מה שבא לכם אם הצלחת שלכם היא רק עניין שלכם, אתם פוגעים במישהו בצלחת הזאת? מישהו אחר צריך למות ולסבול בגללה? אז זה כבר לא רק עניין שלכם, יש זכות להגן על הצד שאתם פוגעים בו, כי אף אחד לא מתערב בשבילו, והוא לא יכול לדבר, זה אומר שמותר לעשות בו מה שרוצים? ממש לא, ולכן צריך לעצור את מי שעושה את זה ולהתערב.
אנונימי
אני טבעונית ולא סובלת אוכלי בשר שמנסים להכנס לי או לטבעונים אחרים לצלחת , אין שום סיבה לנסות לשכנע אחרים לאכול גופות .
אנונימית
אנונימי
אני צמחונית אבל לא מסכימה איתך.
חסר לי ברזל אפילו שאני אוכלת ואכלתי ממש בריא.
במקום להגיד לאוכלי בשר להפסיק לאכול בשר תראה להם מה אפשר לאכול במקום.
הם חושבים שבלי בשר הם יסבלו מאנמיה/חסרים תזונתיים כי הם לא יודעים איך וכמה לאכול.
או שפשוט בשר טעים להם והם לא מוכנים לוותר.
על טעם ועל ריח אין להתווכח, אפילו שזה הזוי לך תעזוב אותם בשקט.
גם טבעונים יכולים לשפוט אותי ולהכנס לי לצלחת.
שכל אחד יחייה איך שהוא רוצה.
^^מישהו אמר שאני נכנס למישהו לצלחת? פתחתי בזה שזה לא באמת יעזור, אבל זה כן זכות מוסרית.
יופי שהם לא מוכנים לוותר, אז פדופיל לא מוכן לוותר על להטריד ילדים, זה אומר שאין זכות לעצור אותו?
יחייה איך שהוא רוצה כל עוד המעשים שלו לא פוגעים באחרים.
אנונימי
אממ חייבת להגיד שזה לא מנהג רק של צמחונים/טבעונים כמו שהפכתם את זה להיות... בתור צמחונית שבאמת לא נכנסת לאף אחד לצלחת (מעדיפה אפילו לא לדבר על העובדה שאני צמחונית וכששואלים אותי למה אני אומרת שאני מעדיפה לא לפרט) אנשים נכנסים לי לצלחת על ימין ועל שמאל...
"מה כבר יש לאכול אם לא אוכלים בשר"
"איכ את בטח אוכלת כל היום טופו וחסה"
"בשר זה טעים רצח"
"לא מבין/ה איך ויתרת על זה"
"יום אחד אני אקח אותך לאכול המבורגר ותראי איך את שוברת צמחונות"
...
בחייאת ראבק אתם לא תשנו אותנו כמו שאנחנו לא נשנה אתכם, פשוט אל תכנסו לשיחה הזאת עם אנשים.
וואו זאת שמעלי מסכימה עם כל מילה
אני טבעונית ובחיים לא אומרת לאנשים אחרים מה לאכול
אנונימית
אני אף פעם לא הערתי למישהו.
קרניבורים ואלה שאוכלים כשר(לא מכלילה) "נכנסים" ליותר לצלחת מכל אחד אחר. אפשר לראות את זה בטיקטוק.
אנונימית
אנונימי
יש הבדל בין להטריד מינית ילדים לבין להגיד לבן אדם להפסיק לאכול דבר שמספק לו ברזל וחלבון.
אני יודעת שיש גם קטניות אבל לא כולם אוהבים או יודעים כמה ואיזה קטניות לאכול.
ברוב הקטניות יש חומרים שמפריעים לספיגת הברזל.
מקור הברזל של קטניות הוא non heme וזה נספג פחות טוב בגוף.
פחות ברזל= פחות חמצן.
להיות צמחוני או טבעוני זאת החלטה מאוד משעותית.
אני כרגע לוקחת ספאטון החודש ואני מקווה שיהיה לי מספיק ברזל אחרי החודש הזה כמו שהרופא אמר.
אני לא מתכוונת להמשיך לקחת תוסף ולאכול מלא קטניות במקום אוכל כל החיים (אצלי הקטניות מפוצצות אותי ואז בקושי יש לי מקום לשאר הארוחה).
effy.stonem
חחח אני מתה אמרו לי את אותם הדברים!!!
הבדיחות שלהם חוזרות על עצמם, גם במשפחה וגם עם "חברים".
בנוסף-
"בטח את אוכלת ביצים כל היום"
"לא מפריע לך שבמשפחה שלך אוכלים בשר כל היום?"