50 תשובות
לא
אם היא לא מספימה, אז ברור.
זה לא קשור לגיל.
זה לא קשור לגיל.
יש כאן כל גיל
לא אכפת לי
בטח שהייתי לוקחת ברצינות
כל הילדים שעושים מהילדים בני 12 בדיחה גדולים מהם אולי רק בשנתיים אין אפילו מה להתייחס לזה
כל הילדים שעושים מהילדים בני 12 בדיחה גדולים מהם אולי רק בשנתיים אין אפילו מה להתייחס לזה
כן.
בדיוק^
בדיוק^
לא.
על מה המינוסים? חבל שקשה לכולכם לקבל דעה. היא שאלה מה הייתי עושה ועניתי :)
על מה המינוסים? חבל שקשה לכולכם לקבל דעה. היא שאלה מה הייתי עושה ועניתי :)
אם היא רוצה היא יכולה פשוט לכתוב שהיא גדולה יותר מהגיל האמיתי שלה..
אבל אין ממה לפחד
אבל אין ממה לפחד
אנונימית
צריך לעשות פה הגבלת גיל 15/16
אנונימי
תלוי כמה היא בוגרת בעקרון היא יכולה גם לחרבש את הגיל שלה אז זה לא כזה משנה חחח
כן הייתי לוקחת אותה ברצינות
כן ותגידי לה שאפשר לענות ולשאול גם מאנונימי
צריך להעיף מפה את הבני 13 - כמה שיותר מהר
אנונימי
אוי אתה פשוט חושב שאתה יותר טוב מכולם.. יש מלא בני 13 שיותר חכמים מבני 15-14^^
אנונימית
^עזוב, הם ידווחו עלייך דיווחי שווא
כל הנאמנים פה בני 13
כל הנאמנים פה בני 13
אנונימי
^^שתהיי בת 14 - נדבר
אנונימי
אני בת 15^
אנונימית
ברור שלוקחת בירצינות
אנשים ממעיטים בערך של ילדים בני 11-12 והם לא מבינים שילדים בני 12 יותר חכמים ממה שחושבים
זה סתם סטיגמה מכוערת
אנשים ממעיטים בערך של ילדים בני 11-12 והם לא מבינים שילדים בני 12 יותר חכמים ממה שחושבים
זה סתם סטיגמה מכוערת
^לא אמין
אנונימי
תלוי במה, לא בטוח שאקח את כל התשובות שלה ברצינות. אבל לא אעשה ממנה צחוק, ואין מה לפחד מהתגובות פה. כל החיים בסרט פה שצוחקים על קטנים מהם פשוט עלובים.
אז אל תאמין^^
אנונימית
באמת ילדים בני 11-12 מבינים מהחיים שלהם הרבה יותר ממה שחושבים
אני אפילו לא מסתכלת על הגיל של הכותב
ברור שכן זה רק גיל זה לא באמת משנה
מ(א)גניבה צודקת לגמרי. אנשים לוקחים אותם לא ברצינות כאילו אין להם מוח והם לא מבינים כלום מהחיים שלהם.. סתם מתנשאים
אנונימית
אני בן 12 אבל אף אחד לא אמר לי כלום על זה
זה באמת כבר מעצבן
הן גם בני אדם אם דעות
ואני אתן דוגמא ממשהו שכתבו לי
הייתה איזה שאלה דעה וכתבתי את דעתי ואז מישהו כתב לי בקיר "אין פלא שאת בת 13" זה כבר ממש זילזול
הן גם בני אדם אם דעות
ואני אתן דוגמא ממשהו שכתבו לי
הייתה איזה שאלה דעה וכתבתי את דעתי ואז מישהו כתב לי בקיר "אין פלא שאת בת 13" זה כבר ממש זילזול
כן, אני הייתי לוקח אותה ברצינות.
את האמת שהרבה פעמים ראיתי ילדים בגיל הזה עם חוכמת חיים של בני 20
את האמת שהרבה פעמים ראיתי ילדים בגיל הזה עם חוכמת חיים של בני 20
כל מי שלא לוקח אתכם ברצינות זה בגלל שאין לו על מה לרדת עליכם אז הוא הולך על סיבה טפשית
הגיל לא חשוב- רמת הבגרות ואם אני רוצה לענות לשאלה זה די מה שמשנה...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא
לא
לר
לגמרי.
לא
''את רק בת 12 אין לך זכות דיבור''
גיל זה סתם תירוץ כדי לנצח בוויכוח
וכל מי שלא לוקח אותי ברצינות בגלל הגיל שלי
אתם מוזמנים לא אכפת לי
גיל זה סתם תירוץ כדי לנצח בוויכוח
וכל מי שלא לוקח אותי ברצינות בגלל הגיל שלי
אתם מוזמנים לא אכפת לי
בלי קשר לגיל, אני לא מתייחסת ברצינות לתשובות ילדותיות, לא תורמות ותשובות ספאם (מהתשובות שהכי מעצבנות אותי: "מה את שואלת אותי על הבגרות שלך אני רק בן 13")
פשוט בדרך כלל ב90% מהפעמים (לפחות) אלה שכותבים את זה הם ילדים בני 14/15 ומטה
אני לא באמת אסתכל על הגיל כל עוד האדם שעונה לי יודע מה הוא עונה ומבין בנושא
פשוט בדרך כלל ב90% מהפעמים (לפחות) אלה שכותבים את זה הם ילדים בני 14/15 ומטה
אני לא באמת אסתכל על הגיל כל עוד האדם שעונה לי יודע מה הוא עונה ומבין בנושא
אני לא מכליל, כמובן שיהיו כאלה שאי אפשר לקחת ברצינות אבל גם כאלה שאפשר לקחת ברצינות, זה תלוי.
אה יש הגבלת גיל?
אני בן 9.
אני בן 9.
אם היא לא תשאל שאלות כמו אם אני בת 12 ועדיין לא שכבתי או אני יוצאת עם מישהו בן 17 האם זה בסדר אז הכל טוב
אני הייתי לוקחת אותה ברצינות כי יש ילדים בני 12 שהם מאוד חכמים,
אבל אם היא תגיב על משהו של נערים יותר בוגרים אז כן זה היה נראה לי טיפה מוזר
אבל אם היא תגיב על משהו של נערים יותר בוגרים אז כן זה היה נראה לי טיפה מוזר
תלוי אבל אני לא אעשה ממנה צחוק או משהו
הייתי לוקחת אותה ברצינות בשאלות שלה לא בתשובות שהיא מגיבה כי תכלס היא בת 12 ואני לא מעוניינת לקבל עצות מגיל כזה
אני בת 12 וכן זה קצת קשה באיחוד שאני לא מבינה חצי מהדברים שפה אבל הכל טוב
יכל להיות שהיא בת 12 אבל יש בני 12 בוגרים יותר מבני 15.
כן ברור, אני בת שתיים עשרה בעצמי
כל עוד היא נותנת תשובות ענייניות ולא שואלת שאלות מיותרות, ברור שאקח ברצינות
שתצטרף בשמחה
אני בת 13 וירדו עליי כמה פעמים פה אבל לא הקשבתי להם
אני בת 13 וירדו עליי כמה פעמים פה אבל לא הקשבתי להם
שתצטרף בשמחה
אני בת 13 וירדו עליי כמה פעמים פה אבל לא הקשבתי להם
אני בת 13 וירדו עליי כמה פעמים פה אבל לא הקשבתי להם
זה שיש פה בנות 12/13 לא הופך תאתר ליותר מטומטם, בואו
לפעמים יורדים עליהם בגלל הגיל כי זה מה יש, מה אני אעשה
אמרו לי לפני כמה ימים ''את לא מבינה כלום ואני לא מוכן לריב עם ילדה בת 13 אז בואי נסיים את השיחה בטוב'' ולא לקחתי ללב זה אתר וירטואלי
לפעמים יורדים עליהם בגלל הגיל כי זה מה יש, מה אני אעשה
אמרו לי לפני כמה ימים ''את לא מבינה כלום ואני לא מוכן לריב עם ילדה בת 13 אז בואי נסיים את השיחה בטוב'' ולא לקחתי ללב זה אתר וירטואלי
אזלזל אם היא עונה על שאלה שילדה בת 12 לא יכולה להבין בה (צבא, יחסים פלוס, עבודה)