8 תשובות
היי אהובה רוצה לדבר רגע בפרטי?
את ץמיד יכולה לשמור לעצמך בצד תחבושות או טמפונים למקרה חרום אל תדאגי זה קורה לרוב הבנות, את יכולה גם להרגיש את זה
לא משנה את אנונימית אז אכתוב פה. גם אני מקבלת הפרשות כבר הרבה זמן ועדיין לא קיבלתי מחזור. אני תמיד שמה מגן תחתון אז אם את שמה המחזור הראשון בדרך כלל לא עם הרבה זרימה אז מגן תחתון יספיק ורוב הסיכויים שזה לא יעבור למכנס. בכל מקרה תמיד תקחי איתך בתיק פדים ולאט לאט תעברי לטמפונים אם את רוצה.
ואם כואב לך מאוד תקחי כדורים נגד כאבי מחזור
שואל השאלה:
איך מרגישים לפני מחזור?
אנונימית
תהיי מוכנה לכל תרחיש עם פדים ותחתוניות ואל תשימי טמפונים על ההתחלה עדיף לך להתחיל ככה חוץ מזה זה נורמלי לגמרי אל תילחצי
שואל השאלה:
מה זה תחתוניות? יעני פדים יום-יומיים?
אנונימית
תחתונית זה מגן תחתון. שמים להפרשות וכאלה