5 תשובות
תזכרי שהכל טוב❤
תקשיבי, דבר ראשון הכול בסדר אז עצבנו אותך לא סוף העולם. המון אנשים לא יצליחו להבין אותך פשוו תעצמי עיניים תנשמי עמוק כמה פעמים ותמשיכי. אין צורך להתקע על משהו ולהתעצבן ממנו... בהצלחה
תשמעי שירים
יכולה לכתוב לי בפרטי אם את צריכה
תעשי אמבטיה תמיד תמיד מרגיע ועובד
באותו הנושא: