5 תשובות
תזכרי שהכל טוב❤
תקשיבי, דבר ראשון הכול בסדר אז עצבנו אותך לא סוף העולם. המון אנשים לא יצליחו להבין אותך פשוו תעצמי עיניים תנשמי עמוק כמה פעמים ותמשיכי. אין צורך להתקע על משהו ולהתעצבן ממנו... בהצלחה
תשמעי שירים
KMP
יכולה לכתוב לי בפרטי אם את צריכה
תעשי אמבטיה תמיד תמיד מרגיע ועובד