3 תשובות
שואל השאלה:
אבל אין לי כוח רצון, חוץ מזה שאני לא רוצה לגלות לחברים שלי שלא עשיתי כי אני מתביישת בזה שאני לא משהו במתמטיקה
אבל אין לי כוח רצון, חוץ מזה שאני לא רוצה לגלות לחברים שלי שלא עשיתי כי אני מתביישת בזה שאני לא משהו במתמטיקה
אנונימית
אוקיי אני ממליצה לך לשאול מישהו בפרטי מהם העמודים שעשיתם בחוברת ופשוט להשלים לאט לאט ואם את לא מבינה משהו תנסי להיעזר במישהו או להשאיר את זה ככה עד שהמורה תבדוק ואז תגידי לה שלא הבנת
בהצלחה !
בהצלחה !
אל תגידי להם פשוט תבקשי ותגידי שאת רוצה לבדוק שעשית את כל העמודים או משהו. ואיזה כיתה את ? אולי אצליח לעזור לך בכמה תרגילים אם תצטרכי