17 תשובות
כי אנחנו הכי מדבקים אז משאירים אותנו לסוף
כי מבחינת המערכת אנחנו הכיתות הכי פחות משמעותיות
כי יש כיתות הרבה יותר משמעותיות כמו א-ד ויא-יב
ה-י אלו כיתות שעושים בהם כיף חיים
אין לנו בגרויות ואנחנו לא בתחילת הדרך מישהו צריך להשאר בבית.
כי הן לא חשובות למדינה.
ואני אסביר:
הכיתות של הילדים הקטנים משאירות את ההורים בבית, אם הם לא לומדים אז ההורים איתם ואז אין כלכלה.
והכיתות הבוגרות לומדות לבגרויות, בזמן שהשאר לא, אז הן צריכים ללמוד, ואתם לא.
כי יא-יב יש בגרויות ואיך נוותר על לגרום לסבל לתלמידים ובני נוער ובכיתות א-ד החיים יפים ואין דאגות או מיצבים או כל דבר כזה והם לומדים את הבייסיק של עברית וחשבון שצריך
פחות משמעותיות
לא שוכחים, אתם פשוט בעדיפות נמוכה יותר.
FML
חושבים שאנחנו הכי פחות חשובים- מספיק גדולים כדי להישאר בבית, אבל בכיתה לא מספיק חשובה.
אין לכם בגרויות או שאתם אמורים ללמוד את הבסיס החומר שלומדים בכיתות האלה בתכלס לא ממש משפיע על הבגרות
כי יש עדיין קורונה בחוץ ובבתי הספר המגפה מתפשטת ממש מהר
אז מחזירים רק את מי שממש חשוב, כי בסופו של דבר הבריאות לפני הכל

לכיתות א-ד ממש קשה ללמוד בבית, קשה פי כמה משקשה לילדים בחטיבה. הם צריכים את ההורים איתם, שישמרו עליהם בבית ושיעזרו להם עם הלימודים מרחוק ( זה לא פשוט ללמוד קריאה וכתיבה בזום), ואז ההורים לא יכולים ללכת לעבוד.

לכיתות יא-יב יש בגרויות עוד שניה וחצי, בין אם בגרויות חורף שכבר התחילו ונמשכות עד סוף החודש ובין אם בגרויות קיץ עוד 3-5 חודשים. כיתות יא-יב שלמדו בבית ספר בסגר, למדו בדיוק יומיים בשבוע ורק למקצועות בגרות חורף. תחשבו איזה קשה זה ללמוד את כל החומר לבגרות בחצי שנה בזום, אז לפחות 3 שבועות של לימודים בבית ספר לבגרויות חורף, זה עדיף מכלום.

לא שכחו אתכם, זה עניין של סדרי עדיפויות
כי אנחנו לא חשובים דהה אם כולם ילמדו מי ישאר לנקות את הרחוב?
זה בדיוק מה שאני אמרתי בסוף אנחנו לא נלמד טוב וכל השאר יקלטו את החומר מצויין אני מכיתה ט' וקשה לי מאוד בחומר בכללי קשה לי לעשות שיעורי בית כי אין לי מי שיעזור לי בבית ואין לי מורה פרטית ואני חושבת שכיתה א' וב' לא כאלה קריטיים כמו כיתה ט או שכבה ז וח כי שם גם לא ממש למדנו דברים חדשים רק השנה הפציצו אותנו בחומר והמורים בעצמם מודים שאין להם איך לעזור לנו
כי אניחנו לא החשובים יא יב בגרויות
יסודי ההורים צריכים לעבוד כדי להביא כסף למדינה ולבית וא ב ג צריכים ללמוד לקרוא ולכתוב
אז ה- י לא חשובים כי אין לנו משהו חשוב שקשור ללמידה אבל מה שכן הם שוחכים שיש מלאא ילדים שבגלל הקורונה והסגרים אז בשכבות האלה יש הרבה דיכאון ומחלות נפש שהתפתחו.....
לא שוכחים אף אחד.
ברור שכל התלמידים צריכים בסופו של דבר לחזור לבית הספר, תלמידים זקוקים למסגרת אך המצב לא מאפשר ויש עדיפות ברורה לאילו כיתות חייבות ללמוד באופן פרונטלי.
כי חושבים שאנחנו גורמי ההדבקה. הם לא מודעים לעובדה שזה גנים ומורות, לא אנחנו
בתכלס את מי שחשוב להחזיר ללימודים זה עד כיתה י מבחינה נפשית וכל זה
מבחינת כלכלה ועתיד יותר חשוב את א-ד ויא-יב, כדי שהורים יוכלו לעבוד ושתלמידים יוכלו ללמוד לבגרויות
אם תשאלי אותי אני חושבת שעדיף להחזיר את כיתות א-ט כי זה השלב שילדים יותר צריכים את התמיכה של המורים, זה שלב ההתפתחות וכו' אבל כשמי שמחליט החלטות מתעסק רק בפוליטיקה אל תנסי למצוא הגיון