4 תשובות
אני מציעה לך לגמרי להישאר עם הלקים של ביוטיקר.
מלא עוברות ללקים שלהם ועושות מקצועי בטירוף!!
וכולם ממליצים על הלקים שלהם.
שואל השאלה:
סבבה תודהה
אני התחלתי עם ביוטיקר ואני עד היום אוהבת אותם.
אבל רק עליי זה החזיק, על חברות שלי ועל המשפחה שלי זה לא.
אם את רואה שיוצא לך יפה את יכולה לאט לאט להתקדם לעוד חברות טובות.
אל תשכחי שביוטיקר זה 7ml ורוב החברות שמוכרים בארץ זה 15-20ml, אז המחיר כן שווה את זה.
שואל השאלה:
סבבי תודה