5 תשובות
אם זה לא אכפת להם אז איפה הבעיה..
זה בסדר להיות חופרת
גם אני ממש ממש חופרת
אבל בסדר..אני לומדת לחיות עם זה
גם אני ממש ממש חופרת
אבל בסדר..אני לומדת לחיות עם זה
שואל השאלה:
^כי זה נראה שאני חופרך בשבילם
^כי זה נראה שאני חופרך בשבילם
אנונימית
שואל השאלה:
חופרת*
חופרת*
אנונימית
כן גם לי תמיד אומרים שאני חופרת
אבל תקחי את זה קליל
מה כבר תעשי?להשתנות את לא משתנה בישביל אף אחד!אם כבר את משתנה תעשי את זה בישבילך בלבד!!!
אבל תקחי את זה קליל
מה כבר תעשי?להשתנות את לא משתנה בישביל אף אחד!אם כבר את משתנה תעשי את זה בישבילך בלבד!!!