5 תשובות
אם זה לא אכפת להם אז איפה הבעיה..
זה בסדר להיות חופרת
גם אני ממש ממש חופרת
אבל בסדר..אני לומדת לחיות עם זה
שואל השאלה:
^כי זה נראה שאני חופרך בשבילם
אנונימית
שואל השאלה:
חופרת*
אנונימית
כן גם לי תמיד אומרים שאני חופרת
אבל תקחי את זה קליל
מה כבר תעשי?להשתנות את לא משתנה בישביל אף אחד!אם כבר את משתנה תעשי את זה בישבילך בלבד!!!