4 תשובות
בייבי לוקס
והיא הבת של מי שהייתה המאפרת באקס פקטור
היא התינוקת של הסטייליסטית שלהם... והארי אוהב תינוקות..:) חחח
בייבי לוקס היא התינוקת של הסטייליסטית שלהם והארי ממש אוהב תינוקת ואותה במיוחד ויש להם קשר ממש טוב ביחד.. המילה הראשונה שלה הייתה הארי (:
הארי יהיה אבא כל כך טוב (;
היא סבתא שלו ובגלל שהארי אוסבורן אוהב חיות (זה מספיידרמן) הוא ביקש מהארי של הבריטים להפוך את סבתא שלו לתינוקת כדי ללטף לה את הסנטר הכפול והשמנמן שלה ולהניק אותה חחח חחח חחח חחח