התחברות
הרשמה
אני בכיתה ט' ולהקבצות א' יש הגברת כימיה ואני רוצה להיכנס לשם
זה אפשרי למגמה אם אני בהקבצה ב' או ג'? כאילו יש קשר להקבצות?
8 בפברואר 2021, 21:45
מבחן מפמ"ר
כיתה ט'
כימיה
בגרות
תשובה אחת
כימיה זה הדבר הכי חרא אני בכיתה יא ולפי מה שהבנתי כימיה זה מהמקצועות הכי קשים ותמיד מתלוננים על המקצוע אבל מה שעושה לך טוב
מ
מאוהבת ולא יודעת מה לעשותת
באותו הנושא:
יש לי יום חמישי בחן בחזקות במתמטיקה ואני הקבצה א-1 מצוינות כיתה ט ועליתי הקבצה
אנשים מודעים לכך שזה יום הולדת של הגברת שרה נתניהו?
בחלוקה להקבצות בכיתה ח', מאיזה ציון זה הקבצה א'?
מה פחות קשה? הגברת כימיה (5 יח') או הגברת הנדסת תוכנה (10 יח'). תסבירו גם למה.
הקבצה א של כיתה מדעית ושל כיתה רגילה זה אותה הקבצה א'(במתמטיקה)?
נושאים שלומדים בהגברות של ביולוגיה וכימיה בכיתה י?
אני עזבתי את הגברת כימיה..
קיבלתי במודל e 68 עכשיו עליתי הקבצה מהקבצה ב להקבצה א . (אני בכיתה ט)
אני בהקבצה ב באנגלית (כיתה ט) כדאי לנסות לעלות הקבצה?
הגיוני להיות בכיתה ט' הקבצה ב ' באנגלית ומתמטיקה ולהיות ב3 יחידות בכיתה י?
יש פה מישהו שעשה את המפמר של כיתה ט היום והוא ב-4 יחידות(הקבצה)??