5 תשובות
חח מה את רצינית? את חורשת יתר על המידה שלא לצורך, תלמדי איך לתכנן את הזמן שלך נכון דחוף
אנונימית
טפאק את ממש חורשת
פשוט אל, את גם ככה לא מתרכזת זה אומר שלומר לא באמת נכנס לראש
אז עדיף שלא תבזבזי את זה על סתם ותלכי לישון, לנוח תקומי בבוקר רעננה יותר
את יכולה לקחת כדור או לנסות לעשות עבודות וללמוד למבחנים בשעות סבירות.
פשוט ללמוד בלילה שלפני הבחינה וזהו