6 תשובות
לדעתי זה לא ככ בסדר, הוא צריך להזמין אותך, הוא החבר הכי טוב שלך
כן הגיוני לגמרי
אל תיקח ללב, הוא בסך הכל חוגג יום הולדת
זה לא אומר כלום על החברות שלכם
מקווה שעזרתי (:
הגיוני, יכול להיות לו חברים אחרים שלא קשורים אליך
כיאלו זה עם חברים אחרים שלא קשורים עלייך אז דיי הגיוני
ברמה הטכנית זה הגיוני, אבל אני מבין למה זה יכול לפגוע