5 תשובות
פייק ניוז,למרות שאי אפשר לדעת בוודאות
אני עשיתי
אני עשיתי
מה זה השטויות האלה
שטויות.. אני עשיתי
אנשים סתם ממציאים
אנשים סתם ממציאים
קודם כל זה פייק ניוז אבל אם זה במקרה נכון תסתכלי על הצד החיובי שזה אומר שחצי או קצת יותר מהעולם יהיה עקר..
אנונימית
זה לא נכון איזה שטויות
באותו הנושא: