18 תשובות
בכללי תדעי אפעם את לא יכולה להיות פגומה, את יכולה אולי לנסות לשנות אצלך דברים.
א. הבנות האלה מפסידות כל כך
ב. יש מלא בנות שמתחברות יותר לבנים מבנות, זה דיי עניין עם עצמן, את רוצה להתחבר לבנות? תראי לבנות את זה, אחרי שהם יכירו אותך מקרוב אין סיבה שהן לא ירצו להיות בחברתך
שואל השאלה:
אם אני אראה לבנות את זה הן יצחקו עלי שאני רצינית מידי או מוזרה
או יום שלישי נורמלי לול
אנונימית
בנות אוהבות כאלה שאפשר להזדהות איתן.
הן צריכות אוזן קשבת (לפחות רובן).
הן לא אוהבות שאומרים להן דברים "בפנים" (רובן).

את לא נשמעת כמו התיאור הטיפוסי לבת בגיל 14, ואולי זה מרתיע אותן.

אין דבר רע בזה שאת חברה רק של בנים.

ואת באמת נשמעת אחלה;)
אני יגיד לך משהו אבל זה לא בטוח
יש מצב שיש לך בעיות קשב וריכוז!
יש מצב שלפעמים את אומרת דברים בלי טאקט!
יש מצב שלפעמים את לא מציבה את העובדות שלך
יש לך חכמה אבל משהו מסתיר אותה
את פשוט צריכה דבר ראשון לטפל בחרדה תלחמי בה בלי לוותר גם אם זה קשה קוראים לך למקום תלכי תהיה יותר פעילה יותר בעינינים תהיה את בלי שום זיופים ומסכות
שואל השאלה:
^^הבנות שסביבי אוהבות בנות שאפשר להזדהות איתן כי הן אוהבות בנוץ שהן בדיוק כמוהן ואני באמת מנסה חזק להקשיב להן ולעזור ואני ככ מנסה זה לא פייר
אבל אני בכל זאת אנסה לתקן את זה תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
אה וה"את בלי זיופים ומסכות" לא ממש עבד עד עכשיו
אנונימית
את לא צריכה להיות כמוהן, באמת!!!

היום כולן שיכפול אחת של השנייה...
שואל השאלה:
חח כן יוצא לי להגיד דברים בלי טאקט אבל שום דבר שהוא ממש לא במקום
ויש לי בעיות קשב וריכוז קשות זה ידוע
תודה tho אתם ממש עוזרים
אנונימית
שואל השאלה:
יכול להיות שחושבים שאני מתנשאת? בגלל הקטע של הסרטים והמוזיקה
אנונימית
אולי.
אבל אל תשתני בשבילן. לא טוב להן - הפסידו.
אמרת שאת לא רוצה שנגיד את מושלמת
אבל גירל את החברה המושלמת שאין ליי
עזבי אותך מהבנות האחרות בואי תהיי חברה, רוב הדברים שאמרת בהתחלה זה בול אני (האמת שאני כבר לא ממש זוכרת מה אמרת בהתחלה) אבל אני גם לומדת גיטרה ואוהבת לשחק במחשב וזה.
לא צוחקת ולא כלום, תכתבי לי הודעה בפרטי, בואי תהיי חברה שלי!! נשחק ביחד
שואל השאלה:
אוח זה נחמד
אני אזכור את זה ואחזור אליך בקרוב אני צריכה לאסוף ביטחון
אנונימית
את לא צריכה ביטחון
רק תשלחי לי הודעה בפרטי אני אעשה את השאר;)
היי אל תשני כלום בנות הן עם מגעיל פשוט (לא כולן) ואני יודעת את זה כי אני בבית ספר בלי בנים לצערי כי הם יותר נחמדים מבנות
שואל השאלה:
חה בבית ספר שלי שניהם לא נחמדים יאיי
אנונימית
"קצת" חפירה
שואל השאלה:
לול כן "קצת"
אבל תעזרי לי אני מסכנה אוף
אנונימית
אם הן לא אוהבות אותך איך שאת אז תחפשי חברות אחרות את לא צריכה להשתנות בשבילן,הן מפסידות