3 תשובות
לא אמרו לנו כלום לגבי זה
וגם אם יחזירו את הבית ספר שלי אנחנו נלמד יום כן יום לא
וגם אם יחזירו את הבית ספר שלי אנחנו נלמד יום כן יום לא
אני חושבת שיחלקו לחצי
שואל השאלה:
כי אמרו שיא ויב כנראה גם חוזרים ביום חמישי ללמוד לפי הרמזור אבל לא אמרו בקפסלות ממה שהבנתע בכיתות ג ד ילמדו בקפסלות
כי אמרו שיא ויב כנראה גם חוזרים ביום חמישי ללמוד לפי הרמזור אבל לא אמרו בקפסלות ממה שהבנתע בכיתות ג ד ילמדו בקפסלות
אנונימי
באותו הנושא: