3 תשובות
לא אמרו לנו כלום לגבי זה
וגם אם יחזירו את הבית ספר שלי אנחנו נלמד יום כן יום לא
אני חושבת שיחלקו לחצי
שואל השאלה:
כי אמרו שיא ויב כנראה גם חוזרים ביום חמישי ללמוד לפי הרמזור אבל לא אמרו בקפסלות ממה שהבנתע בכיתות ג ד ילמדו בקפסלות
אנונימי