8 תשובות
בונים לוח זמנים
ניהול זמן משמע לתת זמן לכל דבר שאתה רוצה, ולהספיק את הכל.
זאת אומרת, שאתה לא יכול לבזבז זמן על סתם דברים. אתה צריך שהכל יהיה מסודר.
להתנתק מהטלפון ולהכין רשימה של כל הדברים שאתה צריך מההכי חשוב להכי פחות חשוב, מה שאני לא מצליחה לעשות
לוח זמינים, קובעים מה לעשות
1. לא נכנסים לפה.
סתם, שמעתי שיטה כזאת (נראהלי השם הוא שיטת העגבנייה)
שבמשך 25 דקות את עושה דבר מסוים, ואחר כך 10 דקות הפסקה.
את יכולה את בעצמך ליצור את זמן העבודה ואת זמן המנוחה...
בהצלחה
עוד עצה שימושית, כל בוקר ליצור לך רשימה של מה שאת עושה באותו יום והכי מומלץ זה להתחיל עם משימה פשוטה, למשל לסדר את המיטה...
ככה שבסופו של יום גם אם לא עשית את כל מה שתכננת או שלא עשית בכלל אז תדעי שלפחות עשית את המשימה הפשוטה הזאת וזה ידרבן אותך להמשיך..
מצרפת קישור של סרטון קצר שמסביר..
בונים מסגרת כלשהי
עובדים עם יומן ו-שמים את כל הדברים שהכי חשובים כלפי מטה
גם לקום מוקדם בבוקר ולעשות ספורט ולשמוע משהו שמקדם אותך,ולשתות מיץ סחוט מעולה
ומן הנקודה הזאת מתקדמים לדברים האחרים

כל טוב
הנה השיטה שלי:

אני מחלקת את המשימות לארבע קטגוריות:
1. דחוף וחשוב
2. דחוף ולא חשוב
3. לא דחוף וחשוב
4. לא דחוף ולא חשוב

ואז מה שאני עושה זה:
1. כותבת את המשימות שלי
2. כותבת בפלאנר שלי את כל המשימות שאי אפשר להזיז (חוגים, אירועים וכו')
3. מחלקת כל משימה לתתי משימות (למשל אם יש לי מבחן שאני צריכה להתכונן אליו אני מעריכה כמה פעמים וכמה זמן אני צריכה)
4. משבצת משימות קצרות בכל מיני הפסקות שיש לי ביום
5. משבצת את המשימות הארוכות שיש לי לפי הסדר שלמעלה
בנוסף יש את העמוד @plenerit_ באינסטגרם
יש שם כל מיני טיפים יעילים לניהול זמן