7 תשובות
כן.
שואל השאלה:
למה אבל
למה אבל
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת לא הבנתי
תאמת לא הבנתי
אנונימית
כן כי זה לא ממש לגיל הזה אבל גם אני ראיתי בגיל צעיר אז לא
אופוריה זו סדרה מאוד עמוקה, היא מדברת על התמודדויות של בני נוער עם סמים, יחסים, וכל מיני כאלה...
אם הייתי צופה בסדרה בגיל עשר בטוח שלא היו לי את אותן תובנות לגביה.
אם הייתי צופה בסדרה בגיל עשר בטוח שלא היו לי את אותן תובנות לגביה.
לדעתי זה די הגיוני... אני צפיתי בגיל 12.
זה מכיל תכנים גסים והכל... אבל אם את/ה בוגר/ת מספיק (מבחינת אופי) אז לדעתי זה הגיוני לגמרי.
זה מכיל תכנים גסים והכל... אבל אם את/ה בוגר/ת מספיק (מבחינת אופי) אז לדעתי זה הגיוני לגמרי.
שואל השאלה:
^מה הישראלי??
^מה הישראלי??
אנונימית