26 תשובות
לי יש 9
3 והן היחידות בתכלס שנשארו לי
1
כעיקרון יש לי שלוש חברות הכי טובות ושתיים מהן בבית ספר שונה משלי אז לא יוצא לי לדבר איתם כל יום אבל אני סומכת עליהן מאוד ואני יודעת שהן חברות לחיים , והשלישית איתי בכיתה ואנחנו מדברות כל יום אז כעיקרון 1 והיא החברה הכי טובה שלי
יש לי חברות שהן אמיתיות הקטע הוא שאנחנו לא מדברות כל יום ולווא דווקא מספרות הכל אחת לשנייה, זה יכול להיות יותר עמוק.. יש רק 1/2 כאלה שהן קרובות יותר
0 ): אין לי חברים בקושי ידידים יש לי..
יהדות
את יותר ממוזמנת להיות חברה שלי
את יותר ממוזמנת להיות חברה שלי
חח זה סטיפס... ואני בן..
סורי לא ידעתי שאתה בן
רשמת ידידים אז חשבתי שאתה בת
רשמת ידידים אז חשבתי שאתה בת
ידידים זה לא חברים רחוקים או מכרים
בסדר אבל בדרך כלל בנות רושמות ידידים בנים רושמים חברים או משהו כזה
בכל מקרה אם נעלבת כי חשבתי שאתה בת סורי
בכל מקרה אם נעלבת כי חשבתי שאתה בת סורי
אוקיי...
3-4
2 3 כזה
הרבה. מאד.
ממש הרבה.
ממש הרבה.
6
0
1 בקושי
1
באותו הנושא: