6 תשובות
שואל השאלה:
היינו בדייט , היה ממש כיף אחר כך הוא רשם לי היה כיף רשמתי לו גם לי , עברו מאז שלושה ימים וממש בקושי דיברנו ואם דיברנו זה היה יבש ואני בעיקר רשמתי והוא ענה יבש רצח ולא התעניין בכלל , ושהיינו בדייט אז הוא אמר פעם הבאה גלידה , אני לא מבינה מה קרה (ודרך אגב הוא סוג של ניסה לנשק אותי אבל ניסיתי לשחק אותה לא מבינה רמזים , כי אני בקושי מכירה אותו)
דברי איתו, אני בטוחה שהוא יבין
שואל השאלה:
כן אבל אני לא רוצה לצאת חופרת , כי אני מאמינה שאם באמת הוא היה רוצה הוא היה עושה משהו
שואל השאלה:
היום נגיד החלפנו משפט אחד בוואצפ הוא רשם משהו אני עניתי וזהו
שואל השאלה:
כן אבל בתכלס יצאנו פעם אחת והוא מעיר אחרת הוא לא חייב לי כלום...
שואל השאלה:
בא לי עליו ,
אני רוצה לראות אותו עוד פעם