4 תשובות
הייתי מתחיל מללמוד את ה-א, ב יש סרטון נהדר ביוטיוב של איזה בחור ותוך 20 דקות את יודעת את כל ה-א, ב בעל פה.
ושפת סימנים למדתי לא מעט משירים שזה קל נורא לזכור, יש כל מיני מתרגמים של שירים ואני מאוד אוהב את השירים של תמר ורתם.
ובעבר אהבתי את של גילי בית הלחמי, אבל הבנתי מחירשים שהיא מתרגמת ממש לא טוב ולא כדאי ללמוד ממנה, למרות שהסרטונים ובחירות השירים שלה מטורפות.
ויש כמובן קורסים, אבל לא ניסיתי.
ושפת סימנים למדתי לא מעט משירים שזה קל נורא לזכור, יש כל מיני מתרגמים של שירים ואני מאוד אוהב את השירים של תמר ורתם.
ובעבר אהבתי את של גילי בית הלחמי, אבל הבנתי מחירשים שהיא מתרגמת ממש לא טוב ולא כדאי ללמוד ממנה, למרות שהסרטונים ובחירות השירים שלה מטורפות.
ויש כמובן קורסים, אבל לא ניסיתי.
זה למשל שיר קל ללמידה ולהבנה.
אגב עוד נקודה נחמדה בשפת הסימנים, הרבה סימנים הם עם הגיון וקל לזכור אותם, למרות שהפסקתי "ללמוד" שפת סימנים לפני כשנתיים אני עדיין זוכר שירים שלמים בשפת הסימנים בעל פה, זוכר כמעט את כל המילים שידעתי למרות שלא התאמנתי כמעט ובכלל מאז, יכול לבנות משפטים בסיסיים בעצמי, וזה ללא השקעה בכלל.
ללמוד את הבסיס זה קל נורא, לפחות עם שירים
אגב עוד נקודה נחמדה בשפת הסימנים, הרבה סימנים הם עם הגיון וקל לזכור אותם, למרות שהפסקתי "ללמוד" שפת סימנים לפני כשנתיים אני עדיין זוכר שירים שלמים בשפת הסימנים בעל פה, זוכר כמעט את כל המילים שידעתי למרות שלא התאמנתי כמעט ובכלל מאז, יכול לבנות משפטים בסיסיים בעצמי, וזה ללא השקעה בכלל.
ללמוד את הבסיס זה קל נורא, לפחות עם שירים
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
וואי תודה רבהה!
וואי תודה רבהה!
בכיף
באותו הנושא: