8 תשובות
כן אבל הכל מסרטן
צריך להחרים את טיקטוק
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
במשך שלוש שנים הטלפון על במיטה שלי כשאני ישנה.
רק התאי מוח ירדו חוץ מזה לא קרה כלום ולא סרטן זה פשוט לא כזה בריא
רק התאי מוח ירדו חוץ מזה לא קרה כלום ולא סרטן זה פשוט לא כזה בריא
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
לא בהכרח, לא קיים מחקר שמוכיח שקרינת הטלפון גורמת למחלות. לא כל קרינה פוגעת, יש גם קרינה בלתי מייננת.
בכל מקרה לא ממליץ לקחת את טיקטוק כמקור ללמידת מידע רפואי
בכל מקרה לא ממליץ לקחת את טיקטוק כמקור ללמידת מידע רפואי
אנונימי
שואל השאלה:
^*מפסיקה לנשום*
^*מפסיקה לנשום*
אנונימית
ברור מה חשבת
באותו הנושא: